Sobre nosaltres


Future Drive és una empresa especialitzada en lloguer de cotxes Tesla a Barcelona i Madrid. Creiem que el vehicle elèctric és la millor solució per reduir la contaminació a les ciutats, per això la nostra flota es basa en el millor vehicle elèctric del món, els vehicles Tesla.

La nostra flota es basa en tots els vehicles de Tesla, tens a la teva disposició el lloguer del Model S, el lloguer del Model 3 i del Model X. A més quan estiguin disponible a Europa també tindrem el lloguer del Model Y i el lloguer del Cybertruck.


Llocs de recollida: Barcelona

Barcelona - Centre Ciutat

c/ Sancho de Avila, 22
Parking lot, floor -1

Barcelona - Airport T1

Terminal 1 Parking A
6th floor

Barcelona - Airport T2

Terminal 2 - Parking T2
C-32B, 18

+34 93 380 17 74

Llocs de recollida: Madrid

Madrid - Centre Ciutat

Ponzano, 85
Madrid

+34 91 833 03 71

Llocs de recollida: Valencia

València - Centre Ciutat

Av. de Pius XII, 2
València

+34 91 833 03 71

Contacte


Contactar per correu electrònic: info@futuredrive.es

Contacte per telèfon: +34 93 380 17 74

Obre'l amb el mòbil

De manera molt fàcil i senzilla podràs recollir el cotxe, sense paperassa, sense esperes. Obre'l amb un simple clic al teu telèfon mòbil.

A més rebràs una guia de funcionament i disposaràs d'un telèfon 24 hores per si tens qualsevol dubte.

  

Opinió dels Nostres Clients

Moises Guilarte

Conducir un Tesla es WOW! Y el servicio de FutureDrive también es WOW! Me gustó mucho el servicio de la empresa. Definitivamente volveré a alquilar en mi próximo viaje a la ciudad.

Badri A.

Sois un equipo muy bien organizado. Trabajan rápido y correcto. Muy amable y con respeto. Con mucha paciencia me atendieron y explicaron como funciona el Tesla. Gracias! Recomiendo a todos!!

Jose Manuel

Encantado con la experiencia. Aprovechando que tenia que dejar mi otro coche en el taller alquilé el Model S durante una semana para uso habitual. Tengo un PHEV pero ir 100% electrico es especial. A pesar de las conocidas dimensiones exteriores no he tenido problemas. Cómodo y espacioso, ideal para salidas o viajes. En breve volveré a por un Model 3. La inusual entrega "virtual" al principio me costo un poco. Pero salir del parking y disfrutar. Una experiencia 10.

Juan P.

La comunicación fue perfecta y me dieron flexibilidad para recoger y retornar el vehiculo. El coche estaba limpio y en perfecto estado. Volveré a alquilar antes de comprarme un Tesla.

Silvia G.

¡Qué experiencia tan genial! Alquilé el Model S como una sorpresa para el cumpleaños de mi marido. Estaba emocionado de conducir el Tesla y estaba muy contento con el. Recoger y dejar el coche fue muy fácil. El Tesla estaba en perfectas condiciones y fue una experiencia increíble! Totalmente recomiendable!

Hector V.

Experiencia perfecta de principio a fin. Nunca antes había estado en un Tesla, pero conducirlo me dejó boquiabierto. El servicio fue impecable y las explicaciones que me dieron al recoger el coche fueron muy útiles para nuestro fin de semana en Barcelona.

Subscriu-te al newsletter

Rep ofertes especials per a llogar un Tesla